24 Ιουνίου 2015

ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΠΕΡΑ, ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ .....

Μια ανάρτηση του Δημήτρη Καμμένου στο Facebook για τους Μένουμε Ελλάδα που συνόδευε μια φωτογραφία του Άουσβιτς προκάλεσε αρχικά την αντίδραση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου που κάλεσε «την πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων και τους εκπροσώπους όλων των δημοκρατικών κομμάτων να αποδοκιμάσουν τον κακόβουλο ευτελισμό του Ολοκαυτώματος».

Λίγο αργότερα η Μαρίνα Χρυσοβελώνη «άδειασε» τον βουλευτή των ΑΝΕΛ με ανακοίνωση της.

«Η πρωτοβουλία του βουλευτή κ. Δημήτρη Καμμένου να αναρτήσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook φωτογραφία από την είσοδο του 'Αουσβιτς με παραλλαγμένη την επιγραφή, είναι αμιγώς προσωπική ενέργεια.

Σε κάθε περίπτωση, δεν απηχεί τις θέσεις των ΑΝΕΛ», δήλωσε συγκεκριμένα.

Έξαλλος ο Δημήτρης Καμμένος: Άντε από δω πέρα, κοριτσάκι μου!

Η ανακοίνωση-δήλωση της Μαρίνας Χρυσοβελώνη φαίνεται ότι εξόργισε τον βουλευτή των ΑΝΕΛ Δημήτρη Καμμένο, ο οποίος την περίμενε στην είσοδο του Κοινοβουλίου και όταν την «πέτυχε» της ζήτησε εξηγήσεις, κινούμενος απειλητικά, σύμφωνα με τις πληροφορίες, εναντίον της.

Ο «εμφύλιος» καβγάς που ακολούθησε είναι ενδεικτικός καθώς, σύμφωνα με τις μαρτυρίες, ο Δημήτρης Καμμένος ακούστηκε να της λέει: «Να σου πω! Τι είναι αυτά που γράφεις; Ποια είσαι εσύ και τα γράφεις αυτά; Εκφράζεις το κόμμα; Είχες συνεννοηθεί με τον Πρόεδρο πριν βγάλεις την ανακοίνωση; Τι έχεις κάνει εσύ για το κόμμα και για τα μνημόνια; Έχεις βολέψει όλους τους δικούς σου ανθρώπους και νομίζεις ότι αυτό είναι αντίσταση στα μνημόνια;

Απάντησέ μου! Μην ξανατολμήσεις να βάλεις το όνομα μου σε ανακοίνωση σου»... Ο εκτός εαυτού Δημήτρης Καμμένος συνέχισε να επιτίθεται στην Μαρίνα Χρυσοβελώνη, πιάνοντας την από το πέτο του σακακιού και φωνάζοντας «απάντησέ μου! Ποια νομίζεις ότι είσαι;».

Τότε η Μαρίνα Χρυσοβελώνη του ζήτησε να την αφήσει αλλιώς θα καλέσει τον Φρούραρχο και σήκωσε το κινητό τηλέφωνο της. Την ίδια στιγμή, έτρεξαν στο σημείο του καβγά των δυο στελεχών των ΑΝΕΛ δυο άτομα από την φρουρά της Βουλής με αποτέλεσμα ο Δημήτρης Καμμένος να αποχωρήσει.

Συνομιλώντας με βουλευτές η Μαρίνα Χρυσοβελώνη ανέφερε πως «ο,τι έκανα, το έκανα κατ' εντολή του προέδρου. Με περίμενε απ' έξω και βγαίνοντας ήρθε με βίαιο τρόπο, προκλητικά απέναντί μου και μου είπε: "Άκου εδώ κοριτσάκι μου, δεν θα βγάζεις εσύ το όνομά μου έτσι. Άντε από δω πέρα που σε έχουμε και σε ταΐζουμε"».

Η ίδια πρόσθεσε ότι «Μπορεί να έχει οποιοσδήποτε την οποιαδήποτε διαφωνία, αλλά θα μπορούσαμε να τα λύσουμε στα γραφεία των ΑΝΕΛ και όχι έξω στο προαύλιο, μπροστά στον κόσμο και τους βουλευτές».

πηγή : topontiki.gr