26 Μαΐου 2015

ΟΧΙ, ΘΑ ΤΗΣ ΞΕΦΕΥΓΕ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ !!!

Σκληρή κόντρα ξέσπασε για ακόμη μια φορά ανάμεσα στη Ζωή Κωνσταντοπούλου και τον Ευάγγελο Μεϊμαράκη στο πλαίσιο της συνεδρίασης της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας για την υπόθεση της Siemens.

Περίπου στις 18.30 η Ζωή Κωνσταντοπούλου άφησε αιχμές για όσους αποχώρησαν από τη χθεσινή επιτροπή φωτογραφίζοντας τους Ολγα Κεφαλογιάννη και Ευάγγελο Μεϊμαράκη.
Το γεγονός αυτό προκάλεσε την έκρηξη του κ. Μεϊμαράκη και ακολούθησαν «καυτοί» διάλογοι.

Αναλυτικά:
Μεϊμαράκης: Χθες 4 φορές σας ρώτησα την ώρα λήξης. Εδώ δεν κάνουμε ό,τι θέλει ο καθένας και ιδιαίτερα εσείς. Εγώ θα ξαναφύγω αν εσείς δεν πείτε τι ώρα θα ολοκληρωθεί η επιτροπή.
Κωνσταντοπούλου: Αυτόν τον τρόπο που τον μάθατε;
Μεϊμαράκης: Είναι γαϊδουριά να μας αφήνετε να περιμένουμε και χθες και σήμερα και επίσης γαϊδουριά να μη μας λέει το προεδρείο τι ώρα θα τελειώνουμε. Αυτή η συμπεριφορά δεν είναι συμπεριφορά Προέδρου που θέλει να τη σεβόμαστε. Και έρχεστε από πάνω και μας προσβάλλετε… και εγώ σήμερα σα γαϊδούρι περιμένω από τις 4 γιατί η επιτροπή ήταν 5, πήγε 5.30 και ξεκίνησε 6.
Κωνσταντοπούλου: Θα οφείλατε να μιλάτε με μεγαλύτερο αυτοπεριορισμό και αυτοσυγκράτηση.
Μεϊμαράκης: Δε δέχομαι τέτοια μαθήματα από εσάς γιατί ουδέποτε έστησα τους συναδέλφους. Καταλάβατε τι σας λέω τώρα. Αφήστε σε εμένα τα “δεν έχω το λόγο” αυτά στους άλλους… Οταν με τη δική σας συμπεριφορά δεν εκπέμπετε σεβασμό. Μ’ έχετε σαν ζώο και περιμένω την κυρία ΠΡΟΕΔΡΟ (το λέει ειρωνικά).
Κωνσταντοπούλου: Δεν αναφέρθηκα σε εσάς αλλά στην Κεφαλογιάννη. Προσβληθήκατε ως έχων τη μύγα.
Μεϊμαράκης: Συνειδητά απείχα όπως και σήμερα θα απέχω αν δεν πείτε την ώρα λήξης. Εσείς κάνατε τούμπα που από «Οχι» είπατε «Παρών». Ο,τι συμπεριφορά θα έχετε αυτή θα εισπράττετε από δω και πέρα.
Κωνσταντοπούλου: Νομίζω η υπόθεση Siemens εξάπτει πολλά πάθη.
Τραγάκης: Θέλετε να μας κάνετε να αποχωρήσουμε; Αν το επιδιώκετε θα υποχωρήσουμε.
Κωνσταντοπούλου: Δεν θα σας δώσω καμία αφορμή και κανένα δικαίωμα.

Ο καβγάς, μάλιστα, είχε και συνέχεια.

Σε κάποια στιγμή ο κ. Μεϊμαράκης είπε «Οταν μου χαμογελάτε θα χαμογελάω και όταν επιτίθεστε θα σας επιτίθεμαι» με την κ. Κωνσταντοπούλου να απαντάει «Εγώ θα σας χαμογελάω, ακόμη και όταν αυτά που μου λέτε μου προκαλούν γέλια».


Πηγή: iefimerida.gr