27 Μαρτίου 2015

Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ, Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ...

Σαν οικονομολόγος, ο Γιάνης Βαρουφάκης, ίσως είναι καλός. Δεν το ξέρω, αν και οι επιδόσεις του στις οικονομικές προτάσεις του, δύο μήνες τώρα, δείχνουν ότι δεν είναι ότι το καλύτερο. Με τόσους συμβούλους κοντά του, με την βοήθεια της Lazard, με την υποστήριξη διεθνών φίλων και γνωστών, δεν έχει καταφέρει να περάσει στους ‘’Θεσμούς’’, κάποια τεκμηριωμένη πρόταση. Το αντίθετο, κατάφερε με τις επιλογές του, να έχει φτάσει η χώρα στα όρια της οικονομικής ασφυξίας.

Αντίθετα σαν ειδικός σε δημόσιες διεθνείς σχέσεις, παίρνει άριστα. Με το στυλ και τη συμπεριφορά του, κατάφερε να δημοσιοποιήσει το πρόβλημα της Ελλάδας, σε όλα τα μήκη και πλάτη του Πλανήτη. Κατάφερε να αναφέρονται και να ασχολούνται με εμάς, χώρες για τις οποίες, τους ήμασταν  αδιάφοροι.

 Άριστα παίρνει και σαν image maker (δεν ξέρω ποιον ελληνικό όρο να χρησιμοποιήσω) του εαυτού του. Κατάφερε να γίνει γνωστός και σε ανθρώπους, εκτός του πεδίου που κινείται επαγγελματικά και στους οποίους, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση,  θα ήταν αδιάφορος.

Συμπερασματικά ο Γιάνης χρεώνεται την αδυναμία εξεύρεσης οικονομικών προτάσεων, αποδεκτών από τους εταίρους, αλλά πιστώνεται την ανάδειξη του ελληνικού προβλήματος.

Αλλά όμως, αυτό χρειαζότανε η Ελλάδα αυτή την εποχή ?