28 Απριλίου 2014

ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ !!!

Αδέλφια μου ,

Είμαι νέος , είμαι ωραίος, είμαι πολύ ωραίος. Έχω όνειρα, για σας και για μένα.  Είμαι ονειροπόλος αλλά και ρεαλιστής. Είμαι καπιταλιστής αλλά και ένθερμος υποστηρικτής του Μαρξισμού. Είμαι κι΄εγώ ένας από εσάς. Ένα παιδί του λαού. Του λιμανιού αλλά και του σαλονιού. Ένας δικός σας άνθρωπος.

Θα πάρω τα σκουπίδια από τις πόρτες σας. Και θα τα μεταφέρω σε άλλες πόρτες, εκτός της περιοχής μας.
 
Θα φυτέψω λουλούδια στους κήπους σας. Και στις αυλές σας. Και στις βεράντες σας αν χρειαστεί. Μη ρωτάτε πώς, ξέρω εγώ.

Εάν οι κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών τραβάνε και δεν έχετε πού να αφήνετε τα βλαστάρια σας, θα τα φέρνετε εδώ. Να παίζουμε όλοι μαζί με το
Facebook.

Αν έχει φτάσει μεσημέρι και δεν έχετε βάλει ακόμα κατσαρόλα πάνω στο μάτι (ανεπρόκοπες), μη μου σκάτε. Εδώ πάντα θα σας περιμένει ένα ζεστό πιάτο φαγητό για να το πάτε στους συζύγους /φίλους /συντρόφους / ό,τι διαθέτετε τέλος πάντων και να πουλήσετε και μούρη από πάνω.

Θα καθαρίσω όλους τους δρόμους της Πόλης. Εγώ προσωπικά. Θα φτιάξω τουλάχιστον 5.000 θέσεις parking. Θα φροντίσω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για την καλαισθησία αυτής της πόλης. Βιτρίνες, άνθρωποι, ζώα, αυτοκίνητα, όλα θα αναμορφωθούν. ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΚΙΤΣ. Γιατί είμαι και παιδί του σαλονιού εγώ.


Θα ασχοληθώ και με τη Ανάπτυξη εννοείται. Θα μου πείτε τι θέλετε και θα το κάνω. Μαζί θα συζητάμε κάθε μέρα τους προβληματισμούς, τις επιθυμίες και τις απορίες σας. Κι ΕΓΩ θα αναλαμβάνω τα περαιτέρω.

Γιατί τέτοιος άνθρωπος είμαι.
Απλός, σεμνός, δουλευταράς.

Σας αγαπώ και σας περιμένω.  ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ !! ( προλαβαίνετε)

Χρήστος.